სრული უსაფრთხოება ქსელის დონის ფილტრაციის საფუძველზე

აქტიურად შეაჩერეთ მავნე პროგრამები, ჰაკერების მცდელობები, ფიშინგის სქემები და სხვა საფრთხეები, სანამ ისინი არ მიაღწევენ მომხმარებლების მოწყობილობებს.

მომავალი თაობის ფილტრაცია

მიიღეთ კონტროლი თითოეულ თაღლითურ პროგრამაზე, დაკრიპტულ ვებ მოთხოვნებზე, მავნე პროგრამების განაწილების წერტილზე და მავნე რეკლამებზე.

სიღრმისეული ანალიზი

რეალურ დროში მიიღეთ ინფორმაცია მონაცემთა ბაზაზე ორიენტირებული ანგარიშებიდან, ცალკე მოწყობილობის საჭიროების გარეშე. ამონიტორინგეთ ქსელის სტატუსი დაფაზე ერთი შეხედვით, უზრუნველყეთ ღონისძიებების სრული ჟურნალების დაცვა და მიიღეთ შეტყობინებები ქსელის ანომალიების ან მომხმარებლის უჩვეულო ქცევის შესახებ.

კავშირი და წარმადობა

შეხვდით დისტანციური სამუშაო ძალის, ფილიალებისა და სტუმრების Wi-Fi- ს გამოწვევებს. დაიცავით მომხმარებლები და მონაცემები, განურჩევლად მდებარეობისა და წვდომის დონისა. დააბალანსეთ კონკურენციის პრიორიტეტები, უზრუნველყეთ მომსახურების ხარისხი (QoS), მაქსიმალურად გაზარდეთ შეუფერხელად მუშაობის დრო და დაზოგეთ ორგანიზაციის ფინანსები

შეუძლიათ თქვენს თანამშრომლებს პროდუქტიულად იმუშაონ ნებისმიერი ადგილიდან?

ჩაატარონ დისტანციური საქმიანი შეხვედრები ვებ – კონფერენციის საშუალებით, აპლიკაციის ინსტალაციის გარეშე?

უპასუხონ მომხმარებელს ვებ – გვერდის პირდაპირი Chat_ის საშუალებით?

3CX PBX საშუალებით მათ შეუძლიათ ამის გაკეთება. არჩევანის თავისუფლება ამით არ შემოიფარგლება, 3CX_ი შეგიძლიათ განათავსოთ Windows_ზე ან Linux_ზე. პლატფორმის არჩევანის მიუხედავად, თქვენ გარანტირებული გაქვთ სატელეფონო სისტემის უპრობლემო და სტაბილური ფუნქციონირება.

3CX – თქვენი წარმატებული ბიზნესისთვის

ხელმისაწვდომი:
შეამცირეთ სატელეფონო ხარჯები
წარმადობა:
არასოდეს გამოტოვოთ ზარი – უპასუხეთ Android და iOS აპლიკაციის მეშვეობით მაშინაც კი, როცა ოფისში არ იმყოფებით
მოქნილი:
დეტალური სტატისტიკა, ჩატი, ვიდეო კონფერენცია, CRM ინტეგრაცია

თქვენი მიზანი – კრიტიკული ინფორმაციის ხელმისაწვდომობა

  • ბექაფი და აღდგენა რომელიც ყოველთვის ხელმისაწვდომია
  • მთლიანი ეკოსისტემის თავსებადობა

ერტი გადაწყვეტილება, მარტივი ინსტალაცია 

  • თავსებადია ნებისმიერ ღრუბლოვან ინფრასტრუქტურაზე, ვირტუალურ თუ ფიზიკურ გარემოსთან
  • დააკმაყოფილეთ თქვენი მოთხოვნები დღეს და მომავალში

ნაკლები რესურსის საჭიროება 

  • შეამცირეთ ადმინისტრაციული და შრომითი ხარჯები
  • ერთიანი პლატფორმა, რომელიც მხარს უჭერს მონაცემთა სარეზერვო კოპირებას, აღდგენასა და მართვას

აუდიტი და შესაბამისობა

უზრუნველყოფს მონაცემთა ზოგადი დაცვის (GDPR) შესაბამისობის შესაძლებლობებს და მონაცემთა უსაფრთხოებას Veeam DataLabs ™ და Veeam ONE მეშვეობით

ავარიული აღდგენა

  • ვირტუალური მანქანების გრანულოვანი აღდგენა უშუალოდ ბექაფ აგენტების გარეშე
  • ყველა ვირტუალური მანქანის მყისიერი აღდგენა
  • ავტომატური ავარიული აღდგენის ტესტირება ვირტუალური მანქანების სარეზერვო ასლების შექმნისთვის
  • დაიყვანეთ მინიმუმამდე გათიშვის დრო “სუფთა მეტალის” ფუნქციის მეშვეობით. ფიზიკურიდან ვირტუალურზე  (P2V) and ვირტუალურიდან ფიზიკუზე (V2P) აღდგენით

ღრუბლოვანი ინფრომაციის დაცვა

  • Instant Cloud Recovery integrates with Azure Site Recovery to provide a DRaaS with near-zero RPO and RTO
  • Certified cloud connectors for all major cloud vendors
  • Support for all AWS cloud storage tiers
  • Optimize storage costs and bandwidth with in-line deduplication

უსაფრთხოება და თავსებადობა

  • Ransomware Resilience იცავს თქვენს სარეზერვო მონაცემებს გარე შეტევებისგან
  • დარწმუნდით, რომ თქვენი მონაცემები შესაბამისობაშია ყველა ადგილას
  • დარწმუნდით, რომ თქვენი მონაცემები შესაბამისობაშია GDPR Guard_თან
  • უსაფრთხოდ შეინახეთ საკრედიტო ბარათის მონაცემები

გამოსაყენებლად მარტივი

  • მართეთ თქვენი მონაცემთა ეკოსისტემა ერტი პანელიდან
  • Eliminate need for multiple point products
  • დააყენეთ სარეზერვო სამუშაოები რამდენიმე დაწკაპუნებით
  • მარტივად ადევნეთ თვალი ყველა სარეზერვო, რეპლიკაციის და აღდგენის სამუშაოებს

IT მდგრადობა

ერთადერთი ყველაფერი ერთში IT გამძლეობის პლატფორმა, რომელიც აერთიანებს კატასტროფების აღდგენას, სარეზერვო ასლის შექმნას და ღრუბლოვანი მობილობით ერთ მარტივ, მასშტაბურ პლატფორმას.

ხელმისაწვდომი

შეამცირეთ პროგრამის მიგრაციის ღირებულება, სირთულე და მონაცემთა დაცვა Zerto- ს უნიკალური პლატფორმით, მონაცემთა უწყვეტი დაცვის გამოყენებით.

ავტომატიზაცია

პლატფორმა გვაძლევთ აღდგენისა და მიგრაციის პროცესების სრულ ავტომატიზაციას.

24/7 კონტროლი

Analytics – უზრუნველყოფს 24/7 ინფრასტრუქტურის ხილვადობასა და კონტროლს, ღრუბლებზეც კი.

დასაყენებლად გამზადებული აპლიკაციები

პროგრამა მოიცავს 250-ზე მეტ მზა პოპულარულ ბიბლიოთეკას, ასე რომ თქვენ აღარ მოგიწევთ ამის დამატება. აპლიკაციის ახალი ვერსიის გამოსვლისას, PDQ ანახლებს და ამოწმებს მათ და რაც შეიძლება სწრაფად აქცევს მათ ხელმისაწვდომს. გაინტერესებთ როგორ ცხოვრობდით ოდესმე ამის გარეშე.

დააყენეთ და დაივიწყეთ

არასოდეს გამოტოვოთ კრიტიკული განახლება! შექმენით განახლების ახალი პაკეტი და დააინსტალირეთ ნებისმიერი მომხმარებლის კომპიუტერზე. დარწმუნებული იყავით, რომ თქვენი პატჩის განახლებები ხდება მაშინაც კი, როდესაც ოფისში არ ხართ.

განათავსეთ თითქმის ყველაფერი

ჩუმად განათავსეთ თითქმის ნებისმიერი Windows პატჩი ან პროგრამა (.exe, .msi) ერთდროულად მრავალ Windows კომპიუტერზე. განლაგების საშუალებით შესაძლებელია ინსტალაცია, დეინსტალაცია, სკრიპტების შესრულება, გადატვირთვა, ფაილების კოპირება, ძილი, შეტყობინებების გაგზავნა და ა.შ. ინსტრუქციები და ფაილები იგზავნება სამიზნე კომპიუტერში, შესრულდება, მონიტორინგი ხდება და იუწყება.

მრავალ ადმინისტრატორთა ერთდროული წვდომა გაზიარებული მონაცემთა ბაზით

განაწილების, განრიგების, სიების და კიდევ პარამეტრების გაზიარება PDQ Deploy კონსოლებს შორის სერვერის / კლიენტის ურთიერთობის შექმნით. პროცესების ინიცირება ხდება როგორც კონსოლის ან ბრძანების ხაზის ინტერფეისის (CLI) საშუალებით, მაგრამ იყენებენ სერვერის მონაცემთა ბაზას.

რეპორტები

ჩაწერეთ ზუსტი მონაცემები რაც თქვენ გჭირდებათ ჩამონტაჟებული რეპორტებით ან შექმენით საკუთარი ფილტრების ან SQL– ის გამოყენებით. ანგარიშების დაბეჭდვა, ექსპორტი, შენახვა ან ელექტრონული ფოსტით გაგზავნა შესაძლებელია ჩვეულებრივი გრაფიკით.

ინვენტარიზაციის ხელსაწყოები

ინსტრუმენტები წარმოადგენს ბრძანებებს, რომელთა გამოყენება შესაძლებელია ინდივიდუალური კომპიუტერების ან კომპიუტერების ჯგუფების მიმართ. ზოგიერთი ინსტრუმენტი ჩაშენებულია PDQ ინვენტარში და ზოგი კი გარეა. საწარმოს რეჟიმში, დამატებითი მორგებული ინსტრუმენტები შეიძლება დაემატოს ნებისმიერი ბრძანებისთვის, რომლის გაშვებაც შესაძლებელია Windows_ ში. PDQ Inventory გაუშვებს ბრძანებას და გაგზავნის კომპიუტერის სახელს (ან სხვა ინფორმაციას).

მონაცემთა ინტელექტუალური თვალის დევნება

პირველივე გასვებისთანავე კომპიუტერები ავტომატურად ჯგუფდება საერთო მონაცემების საფუძველზე. ნახეთ კომპიუტერები, რომლებსაც აქვთ იგივე დაინსტალირებული პროგრამები, აპარატურა, ოპერაციული სისტემები და Windows- ის განახლებებიც კი. გარდა ამისა, შექმენით ჯგუფები თქვენი კრიტერიუმების საფუძველზე.

PDQ Deploy_თან ინტეგრაცია

მარტივად ამოიცანით რომელი კომპიუტერია მოძველებული და გამოიყენეთ PDQ Deploy ამ კონკრეტულ პერსონალურ კომპიუტერში განლაგების მიზნით. ავტომატურად განაახლეთ PDQ Inventory უშუალოდ განლაგების შემდეგ. ამასთან, ყველაზე კარგი ყველაფრის ავტომატურად გამოყენებაა, როდესაც კომპიუტერი ხაზგარეშე რეჟიმში გადადის PDQ Inventory_ში.

სწრაფი კავშირი

NetSupport მენეჯერს შეუძლია იმუშაოს შიდა (LAN) და გარე (WAN) ქსელში.

დაცული მექანიზმების საშუალებით როგორც TCP / IP და HTTP  (და თუნდაც IPX და NetBIOS მეშვეობით).

მრავალი პლატფორმის მხარდაჭერა

დისტანციურად ასაპორტეთ Windows, Mac, Linux (legacy) და Chrome OS კომპიუტერებს, ასევე მთელ რიგ მობილურ მოწყობილობებს თქვენი Windows PC, Mac, Apple iOS / Android ტაბლეტიდან ან სმარტფონიდან.

მოწყობილობების ერთდროული მენეჯმენტი


NetSupport მენეჯერი გთავაზობთ ერთი – მრავალზე მხარდაჭერას და არა მხოლოდ 1: 1 – ს, რაც ნიშნავს, რომ შეგიძლიათ მრავალი ეკრანის თანმიმდევრობით სკანირება და ეკრანების ყურება რეალურ რეჟიმში.

სისტემის მენეჯმენტი

დეტალური აპარატურის / პროგრამული უზრუნველყოფის ინვენტარიდან და მოწყობილობების დაჯგუფებიდან გარკვეულ იერარქიაამდე, დისტანციური ბრძანების სტრიქონამდე და რეესტრის რედაქტორამდე, მიიღეთ დეტალური ინფორმაცია თქვენი IT ინფრასტრუქტურის შესახებ.

მეილი, კალენდარი, კონტაქტები და სხვა მრავალი

Kerio Connect არის შეტყობინებებისა და თანამშრომლობის გადაწყვეტა, რომელიც აკმაყოფილებს მცირე და საშუალო ბიზნესის მოთხოვნებს ძლიერი მახასიათებლების შეთავაზებით.

მყისიერი შეტყობინებები

Kerio Connect- ით მყისიერი შეტყობინებები მოქნილია. იგი ჩაშენებულია Kerio Connect კლიენტში და ასევე მხარს უჭერს ყველა XMPP ჩეთის კლიენტებს.

მობილური მოწყობილობების მხარდაჭერა

შესთავაზეთ თქვენს მომხმარებლებს გლუვი და უპრობლემო მხარდაჭერა მათ მიერ არჩეული მობილური მოწყობილობისთვის.

ადმინისტრატორის მეგობრული სერვერი და მომხმარებლის მენეჯმენტი

მარტივად და ეფექტურად მართეთ ელ.წერილი, კალენდარი და სხვა კრიტიკული ფუნქციები.

მაღალი ხელმისაწვდომობა

მაღალი ხელმისაწვდომობის შემთხვევაში, თუ ერთ-ერთი სერვერი გამოვიდა მწყობრიდან, თქვენი მეორე Kerio Control მანქანა ამოქმედდება. მომხმარებლები ვერ ხედავენ მომსახურების შემცირებას. თქვენ ხართ დაცული.

შემდეგი თაობის Firewall– ის შესაძლებლობები

Kerio Control აერთიანებს შემდეგი თაობის firewall– ის შესაძლებლობებს – ქსელის firewall– ისა და როუტერის ჩათვლით, თავდასხმების გამოვლენისა და პროფილაქტიკისთვის (IPS), ანტივირუსული კარიბჭე, VPN და ვებ – შინაარსისა და პროგრამების ფილტრაცია.

მარტივი და დაცული VPN

უსაფრთხოდ და მარტივად დააკავშირეთ მთავარი ოფისი შორეულ მომხმარებლებთან და ფილიალებთან. Kerio– ს საკუთარი VPN გვირაბის მარტივად დაყენებით მოითხოვს მინიმალურ კონფიგურაციას და უზრუნველყოფს მაღალი ხარისხის ქსელურ კავშირს. ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ ინდუსტრიის სტანდარტის IPsec / L2TP მობილური მოწყობილობებისთვის ან მესამე მხარის firewall_თან დასაკავშირებლად.

მომსახურების შეუდარებელი ხარისხი

მარტივად მიანიჭეთ პრიორიტეტები და აკონტროლეთ ქსელის ტრაფიკი, რათა უზრუნველყოთ სიჩქარის გადაცემა ყველაზე მნიშვნელოვანი ტრეფიკისთვის. ინტერნეტ ბმულების დატვირთვის დაბალანსება აოპტიმიზირებს ინტერნეტს, რამოდენიმე ბმულზე ტრაფიკის განაწილებით.

მონიტორინგი

  • ქსელისა და სერვერის პრობლემების მონიტორინგი და გაფრთხილება
  • თქვენი სხვადასხვა აპარატურის სისტემის მონიტორინგი
  • ქსელის მოწყობილობის მონიტორინგი და გამტარუნარიანობის აღრიცხვა
  • პროგრამული უზრუნველყოფის მონიტორინგი
  • ვირტუალური სერვერების მონიტორინგი

აღკვეთა

  • მომსახურების დონის ხელშეკრულების (SLA) მონიტორინგი
  • სისტემის გამოყენების მონიტორინგი (მაგალითად, პროცესორის დატვირთვა, თავისუფალი მეხსიერება ან თავისუფალი ადგილი დისკზე)
  • მონაცემთა ბაზის მუშაობის მონიტორინგი
  • ელ.ფოსტის სერვერის მონიტორინგი და სხვადასხვა სარეზერვო გადაწყვეტილებების განხილვა
  • თქვენი ქსელის ფიზიკური გარემოს მონიტორინგი

პროგნოზირება

  • ქსელის ტრაფიკის კლასიფიკაცია წყაროს ან დანიშნულების მიხედვით, აგრეთვე შინაარსის მიხედვით
  • Discovering unusual, suspicious, or malicious activity with devices or users
  • მომსახურების ხარისხის (QoS) და Voice over IP (VoIP) პარამეტრების გაზომვა
  • ღრუბლების მონიტორინგის სერვისები
  • ქსელის მოწყობილობების აღმოჩენა და შეფასება

კონტროლი

  • სხვადასხვა ტექნიკის ტიპის სისტემის ინფორმაციის შეგროვება
  • თქვენი ქსელის კომპონენტებს შორის მოულოდნელი ურთიერთობების მოძიება უსაფრთხოების პოტენციური პრობლემების დასადგენად და თქვენი ქსელისა და აპარატურის რეალური გამოყენების შესაფასებლად
  • მონიტორინგი failover კლასტერის დაყენების გამოყენებით

Domain სერვისები

ინახავს ცენტრალიზებულ მონაცემებს და მართავს მომხმარებლებსა და დომენებს შორის კომუნიკაციას; მოიცავს ავტორიზაციის და ძიების ფუნქციონალს

სერტიფიკატის სერვისები

ქმნის, ანაწილებს და მართავს უსაფრთხოების სერთიფიკატებს

დირექტორიის მსუბუქი სერვისები

მხარს უჭერს დირექტორიაში ჩართულ პროგრამებს ღია (LDAP) პროტოკოლის გამოყენებით

უფლებების მენეჯმენტი

იცავს საავტორო უფლებებით დაცულ ინფორმაციას ციფრული შინაარსის უნებართვო გამოყენებისა და გავრცელების პრევენციის გზით

Office 365 Subscriptions

Office 365 არის ფართოდ გავრცელებული საოფისე პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც Microsoft – ის სააბონენტო ვერსიაზეა დაფუძნებული. ყველა ნაცნობ პროგრამაზე წვდომა, როგორიცაა Word, Excel, PowerPoint და Outlook, ასევე სხვა ბევრად მეტი პროგრამა ხელმისაწვდომია ერთჯერადი შესყიდვის ფასის გარეშე.

იმის გამო რომ Office 365 დაფუძნებულია ღრუბლოვან პლატფორმაზე, ხელმისაწვდომია ნებისმიერი ადგილიდან. თუ ინტერნეტთან კავშირი და მოწყობილობა გაქვთ, შეგიძლიათ ოფისი 365-ზე წვდომა. ეს სრულ მოქნილობას ანიჭებს დისტანციური თანამშრომლების მქონე კომპანიებს, მრავალ ლოკაციას ან კომპანიის თანამშრომლებს, რომლებიც ბევრს მოგზაურობენ.

გამოწერის მოდელი ნიშნავს, რომ თქვენც მუდმივად გაქვთ განახლებული საოფისე პროგრამები. Microsoft თანმიმდევრულად ემატება და განაახლებს Microsoft Office პაკეტს. გამოწერით, მთელი ბიზნესი ყოველთვის იქნება უახლეს, საუკეთესო ვერსიაზე. განახლებები ავტომატურად ინსტალირდება, მათი გაშვების საჭიროების გარეშე; ამისათვის არ ხდება დეინსტალაცია და ინსტალაცია.

DLP პროგრამული უზრუნველყოფის წამყვანი პროდუქტი

დაიცავით თქვენი მონაცემები endpontprotector- ით

პირადი ფაილები და ბიზნესის კრიტიკული მონაცემები ყოველთვის დაცული იქნება უსაფრთხოდ

მოწყობილობის კონტროლი

გააკონტროლეთ პორტატული მოწყობილობები

მონიტორინგი და რეპორტები დეტალური ინფორმაციით

ფაილის შიგთავსის ანალიზი და დაცვა 

მონაცემთა შინაარსის შემოწმება და მონაცემების კონტექსტური სკანირება მოსახსნელი მოწყობილობებისა და პროგრამებისთვის, როგორიცაა Outlook, Skype, Dropbox და სხვები

მოწყობილობების იძულებითი დაშიფვრა

დაშიფვრა, კონტროლი, რეპორტინგი
პორტატული USB მოწყობილობებისთვის

თქვენი მონაცემები ყოველთვის დაცული იქნება კომპანიის წესების შესაბამისად

უპირატესობები თქვენი კომპანიისათვის

  • მარეგულირებელი ნორმების შესაბამისობაში დახმარება
  • დახმარება GDPR ვალდებულების შესრულებაში
  • სწრაფად მოძებნეთ ელ.ფოსტა და დანართები სრული ტექსტით
  • მონაცემთა დაკარგვისგან დაცვა
  • შეამცირეთ ელ.ფოსტის სერვერების დატვირთვა
  • დაზოგე 70% -მდე შენახვის ადგილი
  • სარეზერვო ასლის შექმნა და აღდგენა გამარტივად
  • PST ფაილების დამოუკიდებლობა
  • საფოსტო ყუთების კვოტების აღმოფხვრა
  • იხილეთ ყველა უპირატესობა

მხარდაჭერილი ელ.ფოსტის სისტემები

TSplus Enterprise Edition:

  • მარტივი მენეჯმენტი. ძლიერი უსაფრთხოება. Cross- პლატფორმის თავსებადობა.
  • მოაქვს მასშტაბურობა.
  • დისტანციური სამუშაო მაგიდისა და პროგრამების გამოქვეყნება
  • მრავალ სერვერული გარემო
  • ფერმის მენეჯერი და დატვირვის დაბალანსება

TSplus Enterprise Plus Includes:

კიბერ დანაშაული ონლაინ ბიზნესის ერთ-ერთი უდიდესი საფრთხეა.
Enterprise Plus დაიცავს თქვენს TSplus სერვერებს ონლაინ კრიმინალებისგან და შექმნის უსაფრთხო გარემოს თქვენს მომხმარებლებს.

  • Enterprise Edition
  • Two Factor Authentication
  • Ultimate Protection
  • Server Genius
  • Virtual Printer

თვისებების მიმოხილვა

  • Homeland Protection
  • Brute Force Defender
  • Global IP Management
  • Permissions Control
  • Working Hours Restrictions
  • Ransomware Attacks Shield

შეაჩერე Ransomware შეტევები 

Ransomware არის ყველაზე მნიშვნელოვანი დღევანდელი კიბერ საფრთხეებიდან. თავდამსხმელებს შეუძლიათ თქვენი მონაცემების დაშიფვრა ან სამუდამოდ წაშლაც კი. გამოსასყიდის გადახდა არ იძლევა გარანტიას, რომ თქვენი მონაცემები აღდგება. Ransomware პროგრამებთან გამკლავების საუკეთესო გზა არის მისი შეჩერება მანამ, სანამ თავდამსხმელებს თქვენი სერვერის ჩაშლის შანსი ექნებათ. TSplus Advanced Security Ransomware Protection ეფექტურად გამოავლენს და დაბლოკავს ransomware შეტევებს.

TSplus Advanced Security დაუყოვნებლივ გაფრთხილებთ, როგორც კი თქვენს სისტემაში აღმოაჩენს ransomware პროგრამულ აქტივობას, რაც უზრუნველყოფს ინფიცირებული საგნების საკარანტინო ჩამონათვალს. თქვენ მიიღებთ დეტალურ ინფორმაციას შეტევის წყაროს შესახებ, მომავალში ამ საკითხის თავიდან ასაცილებლად. მარტივად შეგიძლიათ მონიშნოთ პროგრამები „Advanced Settings“ ცხრილში, რომლებიც იცით რომ უსაფრთხოა.

TSplus Remote Work:

მცირე ბიზნესისთვის და მსხვილი საწარმოსთვის
შეინარჩუნე სამუშაო ყოველთვის შენთან

დისტანციური სამუშაო მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს დისტანციურად შეძლონ წვდომა ოფისის კომპიუტერებზე ნებისმიერი მოწყობილობისა და ნებისმიერი ვებ ბრაუზერის საშუალებით.

უფრო მეტიც, ეს მათ აკავშირებს იმავე სესიასთან, რომელსაც ჩვეულებრივ ნახავდნენ, როდესაც ისინი ოფისში იყვნენ.

ეს არამარტო ამცირებს ხარჯებს, არამედ მომხმარებლებს კომფორტულად და პროდუქტიულად ინარჩუნებს.

კორპორაციული ვებპორტალის ბმული და მათი შესვლის ინფორმაცია არის ყველაფერი, რაც მათ სამუშაოდ სჭირდებათ.

გარანტირებული მაქსიმალური სიჩქარე

პროგრამების მუშაობის ამაღლება მინიმუმ 30-40% ან მეტი.

DymaxIO წყვეტს Windows_ის მუშაობის პრობლემებს, როგორიცაა შენელება

მყისიერი ფაილის აღდგენა

აღადგენს წაშლილ ფაილებს მყისიერად. არ არის საჭირო სარეზერვო ასლის ძებნა. გააუმჯობესეთ თქვენი უსაფრთხოება, დაცვა და საიმედოობა

ძირითადი მახასიათებლები

ძირითადი მახასიათებლები

* თანამშრომლების მონიტორინგი
* მომხმარებლის ქცევის ანალიტიკა
* მონაცემთა დაკარგვის პრევენცია
* მომხმარებლის აქტივობის მონიტორინგი
* შესაბამისობა და აუდიტი
* შიდა საფრთხის პრევენცია